Just me...

Een dag begint. De avond valt. Seizoenen wisselen. Alles verandert... ...ik ook... ...Weet jij nog wie je was?

zondag, juni 22, 2008

Kleine dolfijntjes

In het Dolfinarium

Tante Berry heeft vakantie en daarom ging ik afgelopen donderdag met mijn kleine Henkje naar het Dolfinarium. Nou ja, klein. Hij komt al met zijn hoofd boven de eettafel uit en het meisje achter de kassa geloofde bijna niet dat hij nog maar 2 jaar oud is. Gelukkig kreeg ik toch gewoon een kaartje voor hem mee en gingen we snel naar binnen.

Hoewel het regende hebben we het heel erg naar ons zin gehad. We zijn eerst beneden bij de dolfijntjes wezen kijken. Er zijn twee kleintjes geboren op 22 mei (een jongetje) en op 8 juni (meisje) en dat wilden wij wel eens met onze eigen ogen zien.



Prachtig, dat vond kleine Henk ook. Met grote ogen zat hij bovenop een tafel, zodat hij de babytjes goed kon zien. Hij vertelde meteen dat de baby dolfijntjes met hun mama zwommen. Hij was net zo onder de indruk als ik. Schitterend. En omdat het niet zo heel druk was, konden we er ook goed een fotootje van maken.



Natuurlijk gingen we ook samen naar de show. Die kleine vindt dat prachtig. Hij zit vanaf het begin af aan mee te swingen en te klappen voor de dolfijnen. Ik was zelf heel blij met Beachies bommetje (Go Beachie!)! En had tranen in mijn ogen van Henks grote ogen en enthousiasme.

Na de show hebben we aan het hekje gestaan. Dat ging goed, omdat het dus niet zo druk was en we aan de trap op de tweede rij zaten. Henk klemde zijn handjes aan het hek en het allermooiste? Dat de trainer langskwam met de dolfijnen en Henk ze zo goed kon bekijken. Eerst had ze er 2, daarna kwamen de andere 2 erbij. En tante? Die knipte zo snel mogelijk een paar mooie foto's!



Het was weer een geweldige dag, ondanks de regen!




2 opmerkingen:

  1. Nee... hij is van mij! Haha.
    Maar even zonder gekheid, ik ben blij dat hij de dolfjes ook zo leuk vindt!

    Liefs, Ik

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie! Reacties worden voor plaatsing eerst ter goedkeuring voorgelegd aan de auteur.

B'Day Countdown