Just me...

Een dag begint. De avond valt. Seizoenen wisselen. Alles verandert... ...ik ook... ...Weet jij nog wie je was?

dinsdag, juni 24, 2008

Berenbos

Luierende dieren in Ouwehands Zoo

Dé dierentuin waar de jeugdserie ZOOP is opgenomen is Ouwehands Zoo in Rhenen. Vandaag gingen papa en ik er heen om eens rond te kijken in deze dierentuin. Met open dak zijn we naar Rhenen gereden (binnendoor) en daarna lekker rondgekeken tussen de dieren.

Het allermooiste vond ik wel het Berenbos. Het is echt járen geleden dat ik in Ouwehands ben geweest en dit was in mijn beleving helemaal nieuw. Prachtig ook de wolven die daar rondlopen. Kortom, dat was echt genieten. Gelukkig konden deze beren gered worden van een naar leven en hebben ze nu een prachtleven in het Berenbos.



En verder? Natuurlijk leeuwen gezien, en damherten, aapjes, schildpadden, een gibbon die een schildpad tot twee keer toe het water in schopte, slangen, piranha's, Timon & Pumba, olifanten (Afrikaanse) en een baby ijsbeer. Het was een heerlijke zonovergoten dag waarbij alle dieren lekker op hun gemakje lagen te slapen in de zon of juist in de schaduw.

Eigenlijk wel een goed idee...


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie! Reacties worden voor plaatsing eerst ter goedkeuring voorgelegd aan de auteur.

B'Day Countdown