Just me...

Een dag begint. De avond valt. Seizoenen wisselen. Alles verandert... ...ik ook... ...Weet jij nog wie je was?

vrijdag, november 16, 2007

Out of the office

Van hot naar her

Zo... hehe... ik heb net het wereldrecord domino steentjes zien mislukken, omdat er iets te veel challengens in zaten die gewoon gedoemd waren te mislukken... Maar goed. Ik had best wel een enerverende week. Daarbij wil mijn computer nog geen tien minuten aaneengesloten op het Internet blijven plakken, waardoor ik in de tussentijd niets heb kunnen bloggen...

En voor een schrijfster is dat een beetje vervelend.

Maar goed, waar was ik ook weer? O ja, mijn enerverende week. Na de fantastische verjaardag van ons kleine Henkje mocht hij maandag voor het allereerst naar de peuterspeelzaal. Maar 's middags had hij weer een beetje verhoging en wilde hij alleen voor de tv hangen. En dat gaf niets, want aangezien ik nogal hard had lopen schrobben in de badkamer, was ik best wel blij dat ik ook even op de bank mocht hangen. Daarna heb ik nog anderhalf uur staan strijken - dat krijg je ervan als je het laat oplopen... en natuurlijk nog boodschappen gedaan.

De maandag was dus snel voorbij en de dinsdag ook wel. Dinsdag zat ik op kantoor en had ik gezellig genoeg te doen om de dag voorbij te laten vliegen. Vooral omdat de allerlaatste dingetjes voor mijn laatste nummer van dit jaar nog even geregeld moesten worden. En om vijf uur ben ik snel weer in de auto gesprongen om op tijd thuis te zijn, want om kwart voor zeven moest ik weer met de bus mee voor twee en een half uur saxofoonles. Wat wel heel erg leuk was weer.

En woensdag ging ik met een collega naar een klant in Castricum. Om een lang verhaal van die dag kort te maken, we vertrokken om half 10 uit Almere en kwamen om 4 uur weer binnen. Het was een zeer interessante en leuke dag. Maar we hebben vooral gelachen, omdat we onderweg moesten tanken. En bij de Q8 op de A9 was een stroomstoring! Tanken was dus onmogelijk, maar gelukkig zat er verderop nog een Shell, dus we konden weer verder.

Afgelopen donderdag was ook weer een OH dag. Gisteren zat ik in Den Haag bij mijn baas met het hele team om te praten over de nieuwe restyling van Lijfblad voor 2008 - ja ik moest even wennen, maar het ziet er wel supergaaf uit! Eerst gingen we Lijfblad 2007 afsluiten door te klinken met wel heel lekkere champagne. Ja, ik was blij dat ik met de trein was die dag. Zo kon ik mooi even rondwandelen in mijn studiestad! Dat was erg leuk, en met het heerlijke najaarszonnetje zeker geen straf.

En vandaag mocht ik weer gewoon naar kantoor. Lekker rustig hoor, alleen met Bassie, hooguit twee telefoontjes, weinig e-mail en heel lekker van alles kunnen doen. Lekker wat artikelen geschreven, van alles op een rijtje gezet... zalig. Maar aangezien papa niet thuis was - gisteren ook niet, toen heb ik pannenkoeken gebakken - kon ik lekker bij Henk, Wilma en Henkje eten. Gezellig!

En nu... nu zit ik dan eindelijk te webloggen... ;-) Morgen weer eens Horrorclixen en dan... dan zit deze week er alweer bijna op!

Maar het allerbelangrijkste mogen we natuurlijk niet vergeten heh, morgen komt hij eindelijk weer in Nederland aan! Joehoe!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie! Reacties worden voor plaatsing eerst ter goedkeuring voorgelegd aan de auteur.

B'Day Countdown