Just me...

Een dag begint. De avond valt. Seizoenen wisselen. Alles verandert... ...ik ook... ...Weet jij nog wie je was?

woensdag, november 28, 2007

Even Google-n

Wat je al niet leert over jezelf

Ik zat eventjes op hyves en zag daar een linkje staan met 'Google Berry'. Ik dacht, wat maakt mij het uit... maar nu heb ik toch wel blozende blosjes van verlegenheid. Want mijn naam komt best wel vaak bovendrijven. En ook vaak in combinatie met...

Juist. Dance SoulBlues. Omdat ik ook wilde weten wat ik daarover kon vinden op het Internet heb ik dat ook maar eens ingetoetst en wat blijkt... dat je het ook via andere kanalen kan kopen! Dat biedt weer perspectieven nietwaar?

En wat ik ook leuk vond, was dat het boekje wat ik ooit voor Wolters Noordhoff heb gemaakt over je eigen popgroep ook naar boven kwam via Google. Helaas kan ik niet veel credits nemen voor deze titel. Mijn tekst - waarvoor ik overigens netjes ben betaald - is vervolgens aardig door de mangel gehaald door iemand anders. Hierdoor sta ik als co-auteur, maar eigenlijk heb ik er niet veel mee te maken gehad. Heel jammer... Vooral omdat de man van Wolters mijn schrijfstijl en info eerst had bejubeld.

Afijn, dat terzijde. Maar het is wel even lekker voor je zelfvertrouwen om steeds je naam en je boek op de verscheidene pagina's te zien!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie! Reacties worden voor plaatsing eerst ter goedkeuring voorgelegd aan de auteur.

B'Day Countdown