Just me...

Een dag begint. De avond valt. Seizoenen wisselen. Alles verandert... ...ik ook... ...Weet jij nog wie je was?

woensdag, november 07, 2007

Keevie & Ik

Rammelende ratels!

Yeah!
Vandaag kon ik Keevie weer eens ophalen bij de garage. Afgelopen maandag ging hij voor een grote beurt. Dinsdag moesten de kleppen nog worden afgesteld en werd er een benzinelekje geconstateerd die vandaag is verholpen. Nu rammelen mijn pedalen (voorals de koppeling) nog als ratels, maar ook dat zal binnenkort niet meer zijn... dus jongens & meisjes het is:





Yeah!
Dus als je ons voorbij ziet scheuren over de snelweg... luister dan goed naar de beat waarop we rijden.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie! Reacties worden voor plaatsing eerst ter goedkeuring voorgelegd aan de auteur.

B'Day Countdown