Just me...

Een dag begint. De avond valt. Seizoenen wisselen. Alles verandert... ...ik ook... ...Weet jij nog wie je was?

woensdag, februari 11, 2004

Georgia...

On my mind...

Nieuwe nummers voor saxofoon brengen vaak ook met zich mee dat ik ze ga lopen zingen en neuriën of dat ze in mijn hoofd afspelen. Een mooie is Georgia on my Mind van onder andere Ray Charles. Ik heb ook een versie van Michael Bolton, maar deze is nog net iets mooier. Dromeriger...

Om het nummer beter te kunnen spelen heb ik de tekst van het nummer onder de noten geschreven. En ook hier. Zodat ik het af en toe ook eens terug kan zoeken...

Georgia on my Mind
As sung by Ray Charles
Georgia, Georgia, the whole day through
Just an old sweet song
Keeps Georgia on my mind
Georgia, Georgia
A song of you
Comes as sweet and clear
As moonlight through the pines
Other arms reach out to me
Other eyes smile tenderly
Still in peaceful dreams I see
The road leads back to you
Georgia, Georgia
No peace I find
Just an old sweet song
Keeps Georgia on my mind


...zucht...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie! Reacties worden voor plaatsing eerst ter goedkeuring voorgelegd aan de auteur.

B'Day Countdown