Just me...

Een dag begint. De avond valt. Seizoenen wisselen. Alles verandert... ...ik ook... ...Weet jij nog wie je was?

donderdag, april 10, 2003

Nog een nickname!

Mystique

Mijn broer heeft al een tijdje een nieuw spel ontdekt: Marvel Heroclix. Met miniaturen van de helden of vijanden uit de Marvel comics (Spiderman, Daredevil, Avengers, Fantastic Four) loop je over een kaart, vlieg je over gebouwen of gooi je leuke voorwerpen naar elkaar toe. Heel geinig allemaal: vooral als je een Avengers team hebt (Captain America, Iron Man, Wasp, Scarlet Witch, Thor, Black Panther, om er maar een paar te noemen) waarmee je bijna de gehele Marvel wereld mee aan kan!
5 april was er in een Breda in een Comicstore een Heroclix toernooi. Hartstikke leuk, ik mee, heb ik een heel team (waarin de goede Iron Man) met mijn Mystique afgemaakt! Was lachen. De andere twee wedstrijdjes had ik verloren, maar ach... het gaat erom dat je plezier hebt.
En... het levert mijn weblog weer twee nieuwe links op: de Heroclix site en de Nederlandse Heroclix Community. Zie ook onder het kopje HeroClix in de links...
Keep on playing! Keep on having fun!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie! Reacties worden voor plaatsing eerst ter goedkeuring voorgelegd aan de auteur.

B'Day Countdown