Just me...

Een dag begint. De avond valt. Seizoenen wisselen. Alles verandert... ...ik ook... ...Weet jij nog wie je was?

maandag, april 21, 2003

Uitstapje van Koekie

Koekiemonster bij de Muppets?

Ik was op zoek naar een nieuw WIE plaatje voor mijn weblog (zie hiernaast). En kijk eens wat ik tegenkwam. Koekiemonster in een kadertje van de Muppetshow! Blijkt dat de Sesamstraatbewoners ook een keer in de Muppetshow zijn geweest. Als Jim Henson en Muppetfan had ik dat natuurlijk moeten weten. Vooral als het om mijn favoriete Sesamstraatfiguur gaat! Meer weten over karakters en in welke aflevering ze te zien zijn geweest? Surf dan naar www.kermitage.com. Dat is echt de moeite waard voor iedere Muppetfan!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie! Reacties worden voor plaatsing eerst ter goedkeuring voorgelegd aan de auteur.

B'Day Countdown