Just me...

Een dag begint. De avond valt. Seizoenen wisselen. Alles verandert... ...ik ook... ...Weet jij nog wie je was?

vrijdag, februari 14, 2003

14 februari

Valentijnsdag

En hebben alle geliefden elkaar vandaag al een kaart, knuffelbeer of chocolaatjes gegeven? Nee? Nou ja, het kan natuurlijk nog steeds. Net als al die geheime aanbidders die nog het lef moeten opbouwen om die ene kaart te geven. Maar wacht dan niet te lang, straks is hij of zij er met een ander vandoor!

Op de site van het AD kwam ik de volgende tekst tegen. Voor alle lovers outthere wil ik deze tips niet onthouden. Enne, mocht dat ontbijt op bed niet meer lukken... dan is er vast nog wel een andere regel die je goed gebruiken kan!
Veel plezier met de hoe richt ik Valentijnsdag in? richtlijnen:

1. Ontbijt op bed
2. Kruip stiekem in zijn/haar bed
3. Geef in het geheim een kaartje
4. Dek je alvast wel even in (als je per ongeluk een anoniem kaartje aan de verkeerde geeft!)
5. Ga een uurtje spijbelen
6.Breng je ex-en in verwarring
7. Vergeet al die onzin (maar zorg toch voor een kaartje!)
8. Maak het goed met je leraar (m/v)
9. Pak die enge leraar terug
10. Stap op dat lekkere stuk af en verklaar hem/haar de liefde!

Voor het volledige artikel kijk je op de online versie van het AD

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie! Reacties worden voor plaatsing eerst ter goedkeuring voorgelegd aan de auteur.

B'Day Countdown