Just me...

Een dag begint. De avond valt. Seizoenen wisselen. Alles verandert... ...ik ook... ...Weet jij nog wie je was?

maandag, februari 17, 2003

Keevie & Ik

Keverland

Als ik zeg dat ik Keevie naar Keverland ga brengen, begint iedereen te gniffelen...
Zo merkte iemand op dat het net lijkt of ik met hem naar een pretpark ga. Waar alle VW Kevertjes pret kunnen maken, zonder dat ze zelf gas moeten geven, of hun motortjes hard hoeven te laten draaien. Ik zie het al helemaal voor me: Keevie in de draaimolen, Keevie in het spookhuis, Keevie in het sprookjesbos...
Maar voor Kevers is Keverland meer te vergelijken met een beautycenter. Hij wordt er lekker vertroeteld: nieuwe olie, nieuwe onderdelen (als dat nodig is), er wordt uitgebreid aandacht aan hem besteed, et cetera. Gelukkig maar, want dan kunnen we weer superveilig de weg op. Maar ja, ik zit even zonder Keevie... Zou hij dan toch stiekem aan de suikerspinnen zitten zonder mij?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie! Reacties worden voor plaatsing eerst ter goedkeuring voorgelegd aan de auteur.

B'Day Countdown