Just me...

Een dag begint. De avond valt. Seizoenen wisselen. Alles verandert... ...ik ook... ...Weet jij nog wie je was?

dinsdag, februari 18, 2003

Keevie & Ik

Keevie's back!

Keevie's back! En hoe! Vanmorgen zijn we hem gaan halen in Pijnacker, waar hij onder een laagje ijs achter een hekje naar mij stond te bibberen. Zachtjes hoorde ik hem zingen: Mexico, Mexico, They've got mucha, mucha-chas amigo's. Waarschijnlijk zong hij dat om warm te blijven. En hij was de enige niet: de andere Mexicaantjes die er geparkeerd stonden bibberden van hartelust mee. Ik heb nu eenmaal een verwend Kevertje: hij slaapt in een garage waar verwarmingsbuizen doorheen lopen. Die twee keer per jaar dat hij dan buiten moet staan, bevallen hem ook helemaal niet! En ik moest krabben... nou ja, ijs van de ruitjes schuiven. Krabben is meer bikken met verkleumde vingers. Dit schaafde ik zo van de ruitjes af. Daarna lekker naar huis. En omdat ik hem beloofde dat zijn garage daar op hem wachtte, ging hij meteen met mij mee... Lekker ding, die Keev van mij!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie! Reacties worden voor plaatsing eerst ter goedkeuring voorgelegd aan de auteur.

B'Day Countdown