Just me...

Een dag begint. De avond valt. Seizoenen wisselen. Alles verandert... ...ik ook... ...Weet jij nog wie je was?

donderdag, januari 14, 2016

Throwback Thursday: Bassie & Koekie op kantoor

Toen ik nog in Almere op kantoor aan Lijfblad werkte, nam ik Bassie vaak op de vrijdag mee naar kantoor. Dat was voor mij en Bassie heel gezellig. Naarmate hij wat ouder werd nam ik hem vaker mee om hem zo gewoon wat vaker overdag bij mij te hebben. Op een middag - ik zat alleen - lag Bassie zo heerlijk in mijn mandje met zijn regenboogtruitje aan te slapen dat ik daar wel een foto van moest maken. Maar vooral ook omdat Koekiemonster er als een liefdevolle bewaker naast zat... Deze foto maakte ik op 14 januari precies 5 jaar geleden in 2011. Een heel dierbaar plaatje...


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie! Reacties worden voor plaatsing eerst ter goedkeuring voorgelegd aan de auteur.

B'Day Countdown