Just me...

Een dag begint. De avond valt. Seizoenen wisselen. Alles verandert... ...ik ook... ...Weet jij nog wie je was?

maandag, januari 04, 2016

Foto van de Maand December 2015

Het nieuwe jaar is begonnen! Maar ik moet 2015 nog even afsluiten met de Foto van de Maand December. Een heerlijke maand vol feestdagen en feestweken met uitjes naar dierenparken voor mijn werk. Ik hoor mijn neefje alweer zeggen: ‘Het zal ook niet Tante Berry.’ Daar liep ik dan ineens in WILDLANDS Adventure Zoo, zat ik te genieten in Boudewijn Seapark en ging ik op Kraamvisite in Apenheul. Daarnaast ook nog genoten van Dolfinarium en DierenPark Amersfoort in winterse sferen, want dat maken de parken nog mooier. Maar al deze uitjes en meer heb je ook in mijn Doldwaze Dierentuindagen jaaroverzicht kunnen zien. Genieten jullie nog even mee met de foto’s van December? En klik ook gerust op de bijbehorende links voor nog meer foto’s. En het komende jaar? Dan ga ik natuurlijk weer verder met deze fotorijke maandoverzichtjes.

4 december: mijn knappe knapperd met zijn door mij gebreide sjaal


5 december: Puppy Pakjesavond


6 december: boodschappen met baassie


11 december: Genieten van Jungola in WILDLANDS Adventure Zoo Emmen


Op avontuur in
WILDLANDS Adventure Zoo Emmen


18 december: Genieten in Boudewijn Seapark


Boudewijn Seapark presenteert:
ontroerende & vrolijke Kerstshow


21 december: Op kraamvisite bij Wattana en haar kleintje in Apenheul


Op kraamvisite
in Apenheul


25 december: Merry Christmas! (foto gemaakt door papa)


26 december: Kerstkoekie in een door mij gebreid truitje en slofjes


27 december: Warme Winteravonden in DierenPark Amersfoort met Fedor in de spotlight


29 december: Sfeervol winter Dolfinarium met Olivia in de avondzon


31 december: Oudejaarslekkernijen

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie! Reacties worden voor plaatsing eerst ter goedkeuring voorgelegd aan de auteur.

B'Day Countdown