Just me...

Een dag begint. De avond valt. Seizoenen wisselen. Alles verandert... ...ik ook... ...Weet jij nog wie je was?

dinsdag, juli 08, 2014

Hondenbrokjes: bemoeien met baassie

Sammie is onze lieve rakker. Met zijn zwarte maskertje, oortjes en zadeltje tussen al het witte haar is het een bijzonder hondje om te zien. Maar hij heeft ook een heel bijzonder karakter. Nu ben ik sinds vrijdag helemaal niet lekker en dan komt hij gezellig bij je zitten op het toilet, maar ook bij je liggen op de bank. Soms op de armleuning om zijn hoofd op die van mij te steunen, soms tegen je aan geschoekt met een diepe zucht en veel gesmak. Maar hij is ook supervrolijk, altijd lief, tikkie ondeugend en heel aanwezig. Hij is graag bij mij, maar gut o gut als Baassie thuis komt... nou... dan besta ik even niet. Dat geeft niets hoor, papa heeft hem immers twee jaar geleden uit het nestje geplukt voordat ik hem met tranen in mijn ogen in mijn armen sloot.

Dat Sammie graag bij ons is en graag overal vanaf weet bewijst deze foto. Tijdens de DierenUITdagen in DierenPark Amersfoort besloot papa ook als een luiaard op zijn kop te gaan hangen. En dat vond Sammie een beetje vreemd en hij moest - geheel op eigen wijze - even polshoogte nemen. Onderschrift bij deze foto zou kunnen zijn: 'Baassie, waarom hang je zo? Zal ik een mijn tong achterin je neus duwen?'



Het is zo'n lekker geitenbreiertje...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie! Reacties worden voor plaatsing eerst ter goedkeuring voorgelegd aan de auteur.

B'Day Countdown