Just me...

Een dag begint. De avond valt. Seizoenen wisselen. Alles verandert... ...ik ook... ...Weet jij nog wie je was?

dinsdag, februari 04, 2014

Foto van de Maand

Lieve hemeltje, dacht ik toen de kalender ineens op Februari lag, waar is januari ineens gebleven? Ik dacht dat januari echt zo'n kleurloze maand was, die voorbij kruipt, omdat de feestdagen net zijn geweest... Maar niets is minder waar. Januari is voorbij gevlogen! Gelukkig hebben we de foto's nog, want ook dit jaar ga ik door met de Foto van de Maand. Januari is echt zo'n schone lei maand. Helaas geen sneeuwplaatjes zoals vorig jaar, maar wel een paar indrukwekkende andere momenten.


2 januari: Dagje Dolfi (ook voor mijn blog) op kraamvisite bij Molly & Daisy


4 januari: Sammie wil geloof ik iets bestellen...


5 januari: De aap vlooien in Dierenpark Amersfoort


12 januari: welkom in Jazzclub 026 tijdens de Culturele Zondag op het UCK


13 januari: Sammie speelt ook graag op mijn iPad :)


18 januari: Koekiemonster is klaar voor Maroon 5 - ja dat is een zelf door mij gemaakt shirtje


19 januari: Koekiemonster kan weer zien!


20 januari: Maroon 5 LIVE in de ZiggoDome in Amsterdam - front row for the win baby


26 januari: Oog in oog met Sabari in Dierenpark Amersfoort

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie! Reacties worden voor plaatsing eerst ter goedkeuring voorgelegd aan de auteur.

B'Day Countdown