Just me...

Een dag begint. De avond valt. Seizoenen wisselen. Alles verandert... ...ik ook... ...Weet jij nog wie je was?

zondag, november 24, 2013

Glitters!!!

Wie mij kent weet dat ik van glitters hou. Ik mag dan een meisje van 35 zijn, maar glitters maken me echt blij. Op mijn kleding, in mijn oogschaduw, op mijn nagels... Doe mij maar van die vrolijke pailletten en zilveren of holografische accenten. De laatste dagen word ik super verwend als het om glitters gaat, want ik ben bezig met de voorbereidingen van mijn blog over Glitter & Glamour feestmake-up voors mijn professionele online magazine op Writing Berries. Voor dit artikel heb ik heel veel leuke vooral met glitters bezaaide producten mogen ontvangen en er komen er nog een paar spectaculaire aan. 18 december kun je daar alles over lezen! Maar eh... ik ben natuurlijk wel al begonnen met testen... :D

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie! Reacties worden voor plaatsing eerst ter goedkeuring voorgelegd aan de auteur.

B'Day Countdown