Just me...

Een dag begint. De avond valt. Seizoenen wisselen. Alles verandert... ...ik ook... ...Weet jij nog wie je was?

donderdag, november 14, 2013

Beertjes voor Berry

Ik ben gek op beren. Bruine beren, grizzly beren, ijsberen... als een dierentuin beertjes heeft, dan moet ik daar gewoon even lang naar kijken. Afgelopen zondag werd ik op mijn berenliefde wenken bediend: in Dierenrijk.
Dierenrijk is de kinderdierentuin van Nederland, maar volwassenen en grote kinderen zullen zich daar ook zeker vermaken. Ik kwam om verslag te maken van de verjaardag van Noordje & Pixel, de ijsbeertweeling, maar ga zeker nog een keer terug om de rest van de dierentuin goed te bekijken. Ze bieden namelijk huisvesting aan bruine beren (samen met een troep wolven!), kraagberen en wasbeertjes. Deze laatste zijn superlief! Helemaal omdat je ze mag voeren.



Meer foto's van de verjaardag van Noordje & Pixel vind je op de Facebook pagina van Writing Berries.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie! Reacties worden voor plaatsing eerst ter goedkeuring voorgelegd aan de auteur.

B'Day Countdown