Just me...

Een dag begint. De avond valt. Seizoenen wisselen. Alles verandert... ...ik ook... ...Weet jij nog wie je was?

zondag, oktober 06, 2013

Foto van de Maand

De eerste week van oktober is bijna voorbij - gelukkig maar, want het was niet echt een beste week op een paar dingen na - en dat betekent dat het tijd is om te invertariseren wat er in september allemaal is gebeurd. Het kiezen van de foto's per gebeurtenis was weer eens lastig, want zowel in Dierenpark Amersfoort, Apenheul en het Dolfinarium heb ik diverse beauties op de gevoelige plaat vast gelegd. Toch waren er een paar heel gave foto momenten die gewoon de titel Foto van de Maand verdienen. En daarom presenteer ik hier, de foto's van de maand september.

1 september: JARIG! En dus een dikke knuffel van Sammie


3 september: Jambo in de Apenheul


5 september: Koekje?


8 september: Eigenwijs stokstaartje in Dierenpark Amersfoort


11 september: Circus Belly Wien - Kenai sabbelt aan mijn vingers


13 september: 'Roze' tijgers tijdens de show van circus Belly Wien


16 september: Wat? Dit is toch mijn bed?


19 september: Edek in het Dolfinarium


28 september: Big smile na de Snorrrshow op de V.I.P.-bank te hebben mogen zitten


29 september: Dierenpark Amersfoort
Leeuwin in het zonnetje


Cookie's nieuwe vriendje (ik voelde me een tikkie bekeken op de terugweg...)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie! Reacties worden voor plaatsing eerst ter goedkeuring voorgelegd aan de auteur.

B'Day Countdown