Just me...

Een dag begint. De avond valt. Seizoenen wisselen. Alles verandert... ...ik ook... ...Weet jij nog wie je was?

dinsdag, september 03, 2013

Foto van de Maand

Het is 3 september - alweer - en dat betekent dat het dus weer tijd is voor de Foto van de Maand rubriek op mijn weblog. De manier om een beetje orde te scheppen in alle dagen die ik meemaak en fotografeer natuurlijk. Augustus was echt zomer. Met op 2 augustus de heetste dag van de maand sinds jaren. En wat doe je dan als het zulk mooi en warm weer is? Juist buiten zijn. En daar foto's van maken. Daarom deze maand maar liefst 16(!) fotomomenten die ik bij elkaar wilde brengen in de Foto van de Maand. Van prachtige momenten in diverse dierentuinen tot ludieke momenten met mijn eigen dier in de achtertuin. Kijk en geniet mee van een prachtige maand augustus!

1 augustus: Cookie's Pool Party


2 augustus: Tante Berry in het zwembad ;)


3 augustus: Cookie in the city


7 augustus: Summer rain


8 augustus: Apenstreken in Apenheul (Gorilla's & Violen)


11 augustus: Leeuwin in Beekse Bergen


14 augustus: Hulp op kantoor


15 augustus: Aan de wandel


18 augustus: Twee topmomenten in Dierenpark Amersfoort
Hypnotiserende Leeuw & Gekke Tijgerbek



20 augustus: Oppassen... snurk


24 augustus: Twee leuke foto's
BAL? & Sammie en Tickles rennend door het gras



27 augustus: OPPASSEN!


29 augustus: Sammie & Tickles totem


30 augustus: BAL?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie! Reacties worden voor plaatsing eerst ter goedkeuring voorgelegd aan de auteur.

B'Day Countdown