Just me...

Een dag begint. De avond valt. Seizoenen wisselen. Alles verandert... ...ik ook... ...Weet jij nog wie je was?

vrijdag, mei 31, 2013

Kattenkopjes

Vorige week woensdag 22 mei was het feest in Dierenpark Amersfoort. Met een kanonschot en de opening van het reuzenschildpaddenverblijf werd namelijk het jubileumjaar ingeluid. Ik mocht als pers/blogger aanwezig zijn bij dit ontzettend leuke feest (echt zo genoten) wat pas 's middags begon. Dankzij mijn abonnement was ik er al 's morgens en dat was maar goed ook, want de kattenkopjes van het park waren om die tijd nog lekker actief. We werden uitgebruld door de leeuw (dat was best heeeeel intimiderend), we kregen een gekke bek van de tijger (op het juiste moment op de juiste plek) en hebben heel wat mooie plaatjes kunnen maken. De dag was heerlijk - ondanks een paar kleine buitjes - en heel bijzonder. En ja... dat noem ik ook werk :D.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie! Reacties worden voor plaatsing eerst ter goedkeuring voorgelegd aan de auteur.

B'Day Countdown