Just me...

Een dag begint. De avond valt. Seizoenen wisselen. Alles verandert... ...ik ook... ...Weet jij nog wie je was?

woensdag, mei 01, 2013

Foto van de Maand

Vandaag precies een jaar geleden, stond ik ineens op eigen benen als tekstschrijver. Eigen baas. Of in mijn geval, eigen bazin. Dat voelde toen super goed en nu nog steeds. Wat ook nog steeds goed voelt is het uitkiezen van de foto's van de maand. Vooral die van april leverde veel mooie foto's op. Zo was Koning Leeuw eindelijk eens een keer in volle glorie te bewonderen - en keek hij ook eens in de camera - en ging het Dolfinarium weer open. En de zon ging afgelopen maand zo zachtjes aan steeds meer schijnen. Lekker naar buiten dus! Heerlijk.


2 april: Sammie heeft een nieuw kapsel


17 april: Schutting Smoesjes


18 april: Nieuw haar voor mij


20 april: Op mijn aapies passen


22 april: Sammies stekkie aan de tafel


24 april: Op een houtje bijten


25 april: Dierenpark Amersfoort - Koning Leeuw


27 april: Dolfinarium - Handkusje & een knipoog van Raisa


30 april: Koninginne/Kroningsdag

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie! Reacties worden voor plaatsing eerst ter goedkeuring voorgelegd aan de auteur.

B'Day Countdown