Just me...

Een dag begint. De avond valt. Seizoenen wisselen. Alles verandert... ...ik ook... ...Weet jij nog wie je was?

dinsdag, maart 05, 2013

De lente komt eraan!

Ja ja! De zon scheen gisteren weer. Ik had het eerst niet in de gaten totdat ik mijn beeldscherm niet meer kon zien doordat de zon in mijn computer scheen. Heerlijk! En omdat het internet gisteren toch vervelend aan het doen was, heb ik van de zonnige gelegenheid gebruik gemaakt om met Sammie in de zon te spelen in de tuin. Met fotocamera natuurlijk. Mijn kleine dropneus genoot echt met volle teugen en ik ook. Ik wilde hem echter op zijn hoogte fotograferen. Het blijven zitten aan de ene kant van het tuinpad wilde hij nog wel doen, maar voordat ik op mijn camera in de aanslag had, kwam hij al naar me toe rennen. Maar dat geeft niets. Iedere dag leert hij alweer wat nieuws. Enne... de close-ups zijn ook schattig toch?


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie! Reacties worden voor plaatsing eerst ter goedkeuring voorgelegd aan de auteur.

B'Day Countdown