Just me...

Een dag begint. De avond valt. Seizoenen wisselen. Alles verandert... ...ik ook... ...Weet jij nog wie je was?

zondag, maart 10, 2013

A wheeeeeeeee wheee a whim a waaaaay!

Zeg me eerlijk dat je ook in zingen wilt uitbarsten als je slapende leeuwen ziet en ik geloof je meteen. Ik wil het ook altijd. En helemaal nadat ik deze foto op de Facebook pagina van Star Trek acteur George Takei zag staan:



Aangezien het weer eens tijd werd om wat filmpjes van mijn foto's te maken, ben ik dus maar begonnen met een hele video slapende leeuwen uit Dierenpark Amersfoort, Ouwehand's, Allwetterzoo en Noorderdierenpark. >gaaaaaaaap< Slaap lekker!



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie! Reacties worden voor plaatsing eerst ter goedkeuring voorgelegd aan de auteur.

B'Day Countdown