Just me...

Een dag begint. De avond valt. Seizoenen wisselen. Alles verandert... ...ik ook... ...Weet jij nog wie je was?

maandag, november 26, 2012

Ode aan de Olifant

Op 1 november werd er in Dierenpark Amersfoort een olifantje geboren. Een klein, gezond mannetje. Mamma Indra en de kleine werden al snel - ook door mij - bekeken op een overbelaste webcam. En wat een klein ienie mini olifantje is het!



Afgelopen zaterdag ben ik eindelijk wezen kijken - op mijn uitnodiging voor de Ode aan de Olifant - en wat een schattig klein olifantje! De uitnodiging was ook voor het grote feest in de Stad der Oudheid waar Bas Westerweel samen met de burgemeester en de prijswinnaar de naam van de kleine telg bekend maakten. Maar niet voordat de Zwarte Pieten uit het Pietenhuis in het Dierenpark samen met Big Band Balance er een groot dansfeest van maakten! Kortom: genieten van de Ode aan de Olifant.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie! Reacties worden voor plaatsing eerst ter goedkeuring voorgelegd aan de auteur.

B'Day Countdown