Just me...

Een dag begint. De avond valt. Seizoenen wisselen. Alles verandert... ...ik ook... ...Weet jij nog wie je was?

maandag, november 19, 2012

Klein meisje

Er zijn een aantal dingen waardoor ik mij weer een klein meisje voel en huppelend door de straten wil gaan. Ja, de Efteling is daar één van. Maar dat andere...

Zaterdag kwam Sinterklaas aan in de stad. Er was nog een plekje vrij voor de Bijenkorf, dus nam ik mijn mobiele telefoon en stond ik met de kriebels in mijn buik te wachten totdat Sinterklaas met zijn pieten de bocht om zouden komen... En op het moment dat hij op zijn trouwe paardje in mijn gezichtsveld kwam, voelde ik me ineens weer een heel klein meisje.



Welkom Sinterklaas & Zwarte Pieten! Het wordt tijd voor een heel gezellig feest!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie! Reacties worden voor plaatsing eerst ter goedkeuring voorgelegd aan de auteur.

B'Day Countdown