Just me...

Een dag begint. De avond valt. Seizoenen wisselen. Alles verandert... ...ik ook... ...Weet jij nog wie je was?

woensdag, juni 27, 2012

What a difference one year makes... ♥

Vandaag heerlijk met mijn voeten op het Texelse zand gestaan.
Zon in mijn gezicht en een hondje aan mijn voeten, ravottend door het zand, want het was Sammie's eerste strand ervaring.
Ik moest wel even denken aan vorig jaar. Toen stond ik met mijn voeten in hetzelfde zand, hetzelfde zonnetje in mijn gezicht, maar een ander hondje aan mijn voeten, ravottend door het zand, want dat was Bassies laatste strand ervaring.

What a difference one year can make ♥




Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie! Reacties worden voor plaatsing eerst ter goedkeuring voorgelegd aan de auteur.

B'Day Countdown