Just me...

Een dag begint. De avond valt. Seizoenen wisselen. Alles verandert... ...ik ook... ...Weet jij nog wie je was?

vrijdag, juni 22, 2012

Altijd genieten in de Allwetterzoo




Gisteren zijn we maar weer eens naar Duitsland gereden voor een heerlijke dag in de Allwetterzoo in Münster. Lekker met Papa en Ploon en Sammie een paar uur onderweg geweest, onderweg een bakkie gedaan tijdens mijn plaspauze, om daarna heerlijk een aantal uren te slenteren door deze prachtige dierentuin. En Sammie? Die vond vooral de neusbeertjes geweldig: hij wilde het verblijf wel in! En omdat dat niet kon, ging hij maar voor het verblijf tegen het glas aan liggen. Zo lief! De Oerang Oetans daarentegen vond hij maar een beetje vreemd... Al met al heeft ook mijn kleine hondje ontzettend genoten. Op de terugweg waren we de parkeerplaats nog niet af of hij viel als een klein kind meteen in slaap op de achterbank. En dan vraag je je toch af: 'Waar zou mijn kleine ventje nu toch van dromen?'





Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie! Reacties worden voor plaatsing eerst ter goedkeuring voorgelegd aan de auteur.

B'Day Countdown