Just me...

Een dag begint. De avond valt. Seizoenen wisselen. Alles verandert... ...ik ook... ...Weet jij nog wie je was?

maandag, mei 14, 2012

Fotoworkshop in Dierenpark Amersfoort

Iedereen weet dat ik graag fotografeer. Ik ben echt zo'n 'in het moment' fotograaf. Ik zie iets moois en dat wil ik dan vastleggen. Hetzij met mijn camera, of met mijn telefoon. Resultaat: heel veel foto's.

Afgelopen zaterdag ben ik met Esmeralda naar Dierenpark Amersfoort geweest. Niet om aapjes en olifantjes te kijken - nou, dat ook - maar om ze vast te leggen op de gevoelige plaat. Nu is dat niets nieuws, maar dit keer deden we het als onderdeel van een fotoworkshop.

In 1 woord 'aanrader!', het was namelijk super gezellig en ontzettend leerzaam. Nu weet ik tenminste wat ik met een diafragma en sluitertijd voor een effecten kan creëren in een foto. Gelukkig mocht ik mijn papa's digitale spiegel lenen hiervoor, want hoewel mijn eigen Olympusje dat wel instelt, kan ik dat niet handmatig doen.

Bijna 600 foto's verder verbaasde ik mij er thuis over hoeveel mooie foto's ik had gemaakt - ja, daar was ik eigenlijk best wel heel erg trots op. 78 waren het allermooiste en daarvan heb ik dan weer mijn persoonlijke favorieten. Ik heb heel veel gespeeld met de scherptediepte en belichting en dat heeft zo nu en dan echt mooie plaatjes opgeleverd. Ja... ik ben best trots... Misschien neem ik de volgende keer papa's camera wel weer mee - als het mag :)





Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie! Reacties worden voor plaatsing eerst ter goedkeuring voorgelegd aan de auteur.

B'Day Countdown