Just me...

Een dag begint. De avond valt. Seizoenen wisselen. Alles verandert... ...ik ook... ...Weet jij nog wie je was?

donderdag, mei 31, 2012

Foto van de Maand

Mei was een mooie maand en hij is weer voorbij gevlogen. Ook was mei een spannende maand. Voor het eerst geen Lijfblad of vast dienstverband, maar op eigen benen als freelancer in de wereld. Genieten? Jazeker. En hard werken. Maar ondertussen heb ik al allerlei leuke dingen gedaan. Maar ook van het mooie weer genoten met Sammie. Het is tijd voor de foto's van de maand mei. Hou je vast, 't zijn er een heleboel:

1 mei: wandelen in 't Noorderbos
Sammie & Tickels hebben er zin in


2, 3, 8 & 24 mei: Sammie

ik weet van niets / lekker buiten spelen

tukje op de bank / even afkoelen

6 mei: een dagje in Dierenpark Amersfoort
Een slapende lynx


12 mei: fotografeer workshop in Dierenpark Amersfoort
Na lang spelen met diafragma en sluitertijd kreeg ik zelfs de vlieg naast het hoofd van de giraffe op de foto


20 mei: Sealife Scheveningen
Niet makkelijk, wel gelukt: zeepaardjes


28 mei: Ontmoeting met een dolfijn
Kleine Henk en ik voordat we Lya de dolfijn gingen ontmoeten


Maar ook deze foto, gemaakt door Esmeralda tijdens ons dagje uitwaaien in Scheveningen. Een spontane fotoshoot aan het strand!





Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie! Reacties worden voor plaatsing eerst ter goedkeuring voorgelegd aan de auteur.

B'Day Countdown