Just me...

Een dag begint. De avond valt. Seizoenen wisselen. Alles verandert... ...ik ook... ...Weet jij nog wie je was?

maandag, maart 26, 2012

LENTE!

Ja mensen het is lente!
De zon schijnt!
Alles wordt weer groen!
Pollen vliegen door de lucht - HATSJOE!
Maar bovenal... de zon schijnt. O, dat had ik al gezegd, maar ja... het is dan ook heerlijk buiten. André van Duin zong het al eens: alles ziet er beter uit als de zon schijnt. En hij heeft nog steeds gelijk. Heerlijk...

Ondertussen is mijn blog-streak weer aardig afgezwakt door werk & toedoen, maar ik praat iedereen binnenkort helemaal bij...

Maar nu ben ik nog even volop aan het genieten. En weet je wie ook volop geniet? Bassie.
Over exact 55 dagen hoop ik dat mijn ouwe bokje 17 jaar mag worden.
En ondertussen rent hij rond in het zonnetje als een puppy van 17 maanden. Zo lief.

Love you Bassie! En o wat hou ik van die heerlijke lente zon...


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie! Reacties worden voor plaatsing eerst ter goedkeuring voorgelegd aan de auteur.

B'Day Countdown