Just me...

Een dag begint. De avond valt. Seizoenen wisselen. Alles verandert... ...ik ook... ...Weet jij nog wie je was?

woensdag, februari 29, 2012

Berry Blue Eyes

Vandaag een leuke inloopdag gehad bij MV Media in Amsterdam. Het is altijd leuk om de nieuwste dingen op het gebied van beauty, gezondheid en food (de vernieuwde Spa Citroen - een aanrader!) te bekijken, voelen en proeven.

Enne... de vraag 'zal ik een leuk make-upje bij u zetten' sla ik nooit af, waardoor ik na tien minuten een mooie donkerblauwe smokey eye kreeg met make-up merk Catrice. Daarna heb ik zelfs vrij heftige valse wimpers laten zetten. Het resultaat? Ja, ik ben er erg blij mee. En nu maar eens goed oefenen om die wimpertjes zelf te plakken :)




Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie! Reacties worden voor plaatsing eerst ter goedkeuring voorgelegd aan de auteur.

B'Day Countdown