Just me...

Een dag begint. De avond valt. Seizoenen wisselen. Alles verandert... ...ik ook... ...Weet jij nog wie je was?

zaterdag, februari 25, 2012

Anne V rocks the Runway

Ik heb Anne V eerst leren kennen als het vriendinnetje van Adam Levine - je weet wel, de zanger van mijn favoriete band. En omdat ik nieuwsgierig was naar haar ben ik ook haar carrière gaan volgen. Ennu heb ik dus een favoriet celebrity koppel :) Na 10 minuten stampt ze in een cool Prada pak met paarse tas vol grote glinsterstenen en onwijs hoog gehakte gave bruine schoenen over het tapijt tijdens de Milaan fashion week 2012!

Prada Full Fashion Show / Milan Fashion Week 2012 / Womans Fall-Winter Collection 2012




Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie! Reacties worden voor plaatsing eerst ter goedkeuring voorgelegd aan de auteur.

B'Day Countdown