Just me...

Een dag begint. De avond valt. Seizoenen wisselen. Alles verandert... ...ik ook... ...Weet jij nog wie je was?

maandag, november 15, 2010

Sinterklaas is weer in Nederland!

Jawel lieve kinderen klein en groot
Daar is Sinterklaas met zijn boot
Eh... ja ik ben al begonnen met rijmen en dichten
Want kijk nu eens naar al die blijde gezichten
Daar kwam Sint, wie had dat gedacht
Met zijn Pieten door de gracht
En daar stonden wij te zwaaien
En lieten we de wimpels waaien
Wij waren zo blij als kinderen klein
Want Sinterklaas zien, dat is zo fijn
Dus maakte ik wat foto's, jawel
En zet ze op mijn weblog snel
Het feest gaat dus weer beginnen
Want Sint, Paard & Pieten zijn allemaal binnen!





Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie! Reacties worden voor plaatsing eerst ter goedkeuring voorgelegd aan de auteur.

B'Day Countdown