Just me...

Een dag begint. De avond valt. Seizoenen wisselen. Alles verandert... ...ik ook... ...Weet jij nog wie je was?

maandag, november 08, 2010

Mooie Morgan

31 oktober was het dan zover: de laatste dag dat het Dolfinarium officieel geopend is, dit seizoen. Het was een mooie herfstdag - met hier een daar een buitje - dus Henkje, Thomas, Wilma en ik gingen het seizoen uiteraard afsluiten.

Natuurlijk moesten Henkje en ik Morgan gedag zeggen. Want onze mooie Morgan is goed aangekomen en er zal deze winter wel een beslissing gaan vallen over wat Het Beste is voor deze prachtige, lieve orka.

En ja... als je dan wegloopt bij haar en je afvraagt of dit de laatste keer is dat we haar hebben mogen en kunnen zien, ja... dan schiet je toch wel vol. Ik hoop dat ze naar huis kan, en anders vinden de knappen koppen wel een andere perfecte oplossing. Maar hoe dan ook, kleine Henk en ik zullen haar nooit vergeten. Want gelukkig hebben we veel mooie foto's!


Dag lieve Morgan, ik wens je een lang en gelukkig leven toe!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie! Reacties worden voor plaatsing eerst ter goedkeuring voorgelegd aan de auteur.

B'Day Countdown