Just me...

Een dag begint. De avond valt. Seizoenen wisselen. Alles verandert... ...ik ook... ...Weet jij nog wie je was?

woensdag, juli 07, 2010

Finale!!!

Wat een spannende wedstrijd gisteren!
En wat een ontlading aan het einde!
En of je het nu kunt geloven of niet, maar 'ons' Oranje heeft Uruguay verslagen met 3 tegen 2. Het was te spannend en er leek geen einde aan te komen. Ook was het voetbal verre van mooi (al waren er wel beauties van goals), maar we hebben gewonnen!

Papa, Bassie & Ik zijn toeterend door Utrecht gecrost! Hebben staan juichen en schreeuwen met de buren in de straat. En zijn echt helemaal door het dolle...

Het Nederlands voetbal elftal staat in de finale van het WK 2010 in Zuid-Afrika!
We zien vanavond wel wie de tegenstander wordt... maar of het nu Spanje of Duitsland wordt dat kan me niet schelen...

We staan in de finale! En ik durf nog te beweren dat we Wereld Kampioen gaan worden ook!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie! Reacties worden voor plaatsing eerst ter goedkeuring voorgelegd aan de auteur.

B'Day Countdown