Just me...

Een dag begint. De avond valt. Seizoenen wisselen. Alles verandert... ...ik ook... ...Weet jij nog wie je was?

zaterdag, juli 24, 2010

Een zomerse vakantie....

Ola soir... eh...buenos noches... bon morgen... ach ik ben nog niet helemaal wakker geloof ik. Maar vind je het gek na een rit van 17 uur (ongeveer met tussenstops meegerekend) vanuit Spanje naar Nederland in de auto. Om half 4 vannacht viel ik in mijn bedje... dromend van een heel fijne vakantie.



Dit jaar hadden we een huisje in L'Escala, een pittoresk vissersdorp in het noorden met als specialiteit Ansjovis. Het huis was prachtig en van alle gemakken voorzien. De kamers waren allemaal groot, evenals de tuin met zwembad. En hoewel de Spanjaarden ons nog wel even inwreven dat ze campeón del mundo waren geworden, hebben we dat eigenlijk maar 1 avond - die bewuste avond - hoeven aanhoren.



En waar de vakantie verder uit bestond? IJsjes, sangria, lekker eten, veel zwemmen in het zwembad, knuffelen met Bassie, veel wandelen en vooral... RELAXEN!






Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie! Reacties worden voor plaatsing eerst ter goedkeuring voorgelegd aan de auteur.

B'Day Countdown