Just me...

Een dag begint. De avond valt. Seizoenen wisselen. Alles verandert... ...ik ook... ...Weet jij nog wie je was?

maandag, juli 13, 2009

Vervolg op SoulBlues

Jaja... het zat er al een tijdje aan te komen. Ik bedoel, het zou een beetje tijd worden ook dat het vervolg op SoulBlues er een keertje aankomt.

SoulBlues, mijn debuut op de boekenplank, verscheen in oktober 2006. Sindsdien is het geen bestseller geworden, maar is het toch al aardig verkocht en dus gelezen. Iets wat ik zowel heel spannend als heel gaaf vind. Want ja, dat is toch altijd wel mijn droom geweest. Maar... SoulBlues staat daar ook maar zielig alleen op de boekenplank tussen boeken van andere schrijvers in en ik dacht, het wordt tijd voor deel 2.

Deel 2 zit al langer in de pen. Ik ben sinds 2007 zo'n beetje bezig met het starten van een nieuw verhaal, over dezelfde band. We gaan verder waar SoulBlues ophoudt en de jongens en meiden van de band timmeren hard aan hun carrière. Maar ook aan hun eigen levens en relaties wordt hard gewerkt.

Eén tipje van de sluier? Okay dan... ik introduceer een derde hoofdpersoon, Jan. We kennen Jan al uit deel 1, hij is de verlegen basgitarist. Of valt die verlegenheid wel mee?

Je weet het zodra ik het boek af heb en natuurlijk weer bij een uitgeverij heb kunnen uitbrengen!
Nog even geduld dus. Maar zoals het nu gaat, loopt het lekker. Misschien komt het wel weer door de zon, mijn bezoekjes aan het Dolfinarium en de Allwetter Zoo, maar ik barst van de inspiratie.

Wordt vervolgd...


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie! Reacties worden voor plaatsing eerst ter goedkeuring voorgelegd aan de auteur.

B'Day Countdown