Just me...

Een dag begint. De avond valt. Seizoenen wisselen. Alles verandert... ...ik ook... ...Weet jij nog wie je was?

dinsdag, juni 02, 2009

Drukdrukdrukdrukdrukdrukdrukdrukdruk...

Als je tegenwoordig aan iemand vraagt: Hoe gaat het met je? Dan is steevast het antwoord: Druk! En met jou?

Druk? Wat is dat nu voor een antwoord. Ik merkte aan mezelf dat ik het vandaag ook weer deed. Net alsof je niet geïnteresseerd bent in je gesprekspartner zodat je er maar weer snel vanaf bent. Want immers... het gaat druk.

Eh... ja... hoe kan het nu eigenlijk druk gaan? Nou gewoon, dan heb je teveel te doen op je werk en in je sociale leven en dan gaat het druk... toch?

Waar is het antwoord, GOED of GEWELDIG of FANTASTISCH of NIET GOED gebleven. Nee... het gaat tegenwoordig Druk met ons.

Helaas gaat het met mij ook druk. Het volgende nummer van mijn tijdschrift moet alweer bijna naar de drukker, ik heb nog een berg abonnementen te muteren en alles wat er nog verder bij komt kijken. Daarbij komt dat ik een berg geheimen aan het bewaren ben voor de bruiloft van mijn broer - en nee, hij leest mijn hyves ook dus ik ga niets verklappen - en heb ik daar dus veel voor te doen. Ook probeer ik het vervolg op SoulBlues af te krijgen deze zomer. Daarnaast is het bijna vakantie...

Maar... verders gaat het prima met me. Fijn dat je het vraagt. Maar als je het niet erg vind, ga ik nu weer verder met mijn werk...



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie! Reacties worden voor plaatsing eerst ter goedkeuring voorgelegd aan de auteur.

B'Day Countdown