Just me...

Een dag begint. De avond valt. Seizoenen wisselen. Alles verandert... ...ik ook... ...Weet jij nog wie je was?

zondag, mei 18, 2008

Slapen, slapen, slapen


Vrijdag mochten dan eindelijk Bassie's hechtingen eruit. Hoewel ik wist dat we nu klaar zouden zijn, was ik toch wel erg nerveus. Maar mijn kleine vriendje was hartstikke lief en dapper en de dokter mocht alle hechtingen zo verwijderen. Nu voelde hij zich vast ook wel veilig met mij en Henk erbij.
Maar het allerfijnste voor Bassie was toch wel dat zijn lampekapje afmocht. De kleine rakker heeft daarna thuis zijn neus aan alle banken afgeveegd - en aan mij - omdat hij dat nu eindelijk kon.
En daarna? Daarna is hij gaan slapen, slapen en nog eens slapen!
En ik erbij ;-)


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie! Reacties worden voor plaatsing eerst ter goedkeuring voorgelegd aan de auteur.

B'Day Countdown