Just me...

Een dag begint. De avond valt. Seizoenen wisselen. Alles verandert... ...ik ook... ...Weet jij nog wie je was?

vrijdag, november 04, 2016

Foto van de Maand September 2016

En alweer zo een drukke maand achter de rug dat het pas November is waarin ik de Foto’s van September ga plaatsen. Maar dat geeft niets. Er zijn in September vele leuke dingen gebeurt en die komen hier natuurlijk weer voorbij. En ook Oktober was superleuk… maar met die foto’s ben ik nog wel eventjes bezig :D. Genieten jullie mee van mijn heerlijke Septembermaand? Ik heb er zin in! Enne... op naar de Foto van de Maand Oktober.
(foto’s: Berry de Nijs)


1 september: HAPPY BIRTHDAY to me :D


2 september: genieten van de pelikanen van Ouwehands Dierenpark


4 september: Henk & Gijs de clubkampioenen


8 september: Lekker drankje op het 40 jarig jubileum van (o)papa


9 september: Ons buurkatje


10 september: Nieuw voortuintje


15 september: Thomas & Sammie en een mooie nazomeravond


18 september: Ik ben niet bang voor de boze wolf in DierenPark Amersfoort


22 september: Zeebeertje in AquaZoo Friesland


29 september: Recht zo die gaat Baassie

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie! Reacties worden voor plaatsing eerst ter goedkeuring voorgelegd aan de auteur.

B'Day Countdown