Just me...

Een dag begint. De avond valt. Seizoenen wisselen. Alles verandert... ...ik ook... ...Weet jij nog wie je was?

donderdag, juni 02, 2016

Throwback Thursday: Avond4Daagse

Vanavond lopen mijn neefjes met hun papa en mama (mijn broer en schoonzus) de laatste avond van de Avond4Daagse. Geweldig toch. Ik kan mij nog goed herinneringen hoe leuk ik de Avond4Daagse vond. Wij liepen altijd met school. De ene avond was het afzien met een stevige wandeling naar Maarssen, de andere avond kregen we een appel en een pakje drinken onderweg. Op die lange etappe kregen we volgens mij altijd een ijsje... We hebben gelopen in de stralende zon, met koele wind en in de stromende regen. Maar ik vond het altijd wel gezellig. Als school waren we herkenbaar aan de blauwe petten. Het leukste vond ik de laatste avond. Hoewel we soms heel lang moesten wachten totdat we weer verder mochten vanaf het 'hier stroomt de muziek in' punt, vond ik dat echt geweldig: lopen met al die muziek. En dan stonden opa en oma altijd wel ergens aan de kant met wat lekkers of een bosje bloemen. Mama en papa (soms alleen, soms samen) liepen vaak met ons mee tijdens de Avond4Daagse. Mama zorgde meestal voor een creatief cadeautje. Een hoed met dropveters eraan waaraan nibbets waren vast geknoopt bijvoorbeeld. Of met een lieve knuffel, versierd met bloemen en snoepjes. Disky staat hier met mij en mama op de foto. Stiekem vond ik Disky vele malen leuker dan de medaille die ik later in ontvangst mocht nemen. Een dierbaar moment voor Throwback Thursday. Vanavond sta ik weer aan de kant en ook heb ik dit keer zelf een traktatie gemaakt. Hetzij misschien minder creabea dan die van mijn mama...En Disky? Die woont natuurlijk nog altijd op mijn slaapkamer.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie! Reacties worden voor plaatsing eerst ter goedkeuring voorgelegd aan de auteur.

B'Day Countdown