Just me...

Een dag begint. De avond valt. Seizoenen wisselen. Alles verandert... ...ik ook... ...Weet jij nog wie je was?

zondag, april 17, 2016

Foto van de Maand Maart 2016

Maart roert zijn staart en daarom stond ik begin maart in de natte sneeuwbuien in Den Haag te wachten totdat ik de Mesdag collectie in mocht en liep ik heerlijk in het zonnetje in Dierenrijk toen ik aan het einde van de maand mama ijsbeer Frimas en haar zoontjes Nick en Simon ging bezoeken. Niet alleen qua weer roerde maart zijn staart, ook qua activiteiten. Afgelopen maand ben ik veel buiten de deur geweest, vooral ook voor werk. Onder de verschillende foto’s vind je daarom links terug naar de artikelen op mijn online magazine Writing Berries. Enne… in april ben ik ook alweer heerlijk op stap geweest. Maar daar lees je vanzelf van alles over hier of op Writing Berries. (foto’s: Berry de Nijs)

3 maart: tegen mijn principes in een selfiestick gekocht (met afstandsbediening) voor het maken van ‘woefies’


4 maart: genieten in de Mesdag Collectie


De Mesdag Collectie presenteert:
Natuur in Beeld


8 maart: lente Dommetje


10 maart: tuingrapje


12 maart: jippie! Mijn Koekiemonster & koekjes sjaal is af


15 maart: Leukste Uitje van Nederland verkiezing


Apenheul
Leukste Uitje van Nederland 2016


16 maart: Hello Coo-kies…!


18 maart: The Amsterdam Coffee Festival met lekkere kokos-soja latte


Nieuwe koffietrends
& Alpro koffiespecialiteiten


19 maart: kippenvel van al het moois in WILDLANDS


Koninklijke opening & een mooi bezoek
aan WILDLANDS Adventure Zoo Emmen


19 maart: Earth Hour!


Cookie Report Earth Hour Challenge
Was AWESOME


27 maart: Lekker! Pasen!


29 maart: op kraamvisite bij mama Frimas en de kinders Nick & Simon

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie! Reacties worden voor plaatsing eerst ter goedkeuring voorgelegd aan de auteur.

B'Day Countdown