Just me...

Een dag begint. De avond valt. Seizoenen wisselen. Alles verandert... ...ik ook... ...Weet jij nog wie je was?

maandag, februari 15, 2016

Foto van de Maand Januari 2016

Het is 2016! En ja, het is inmiddels ook alweer half februari. Tijd om een traditie van de afgelopen jaren gewoon lekker voort te zetten: de foto van de maand. Maar dit keer wel weer met een nieuw logo en een nieuw lettertypje in de foto's. Januari was een mooie maand en ik hoopte op sneeuw. We hebben één dagje net noemenswaardige sneeuw gehad hoor, maar dat mocht de pret niet drukken. Want wat was Januari mooi. Grote opdrachten gehad voor mijn tekstbureau en een paar bijzondere dierentuinuitjes, waaronder Africa by Light in Safaripark Beekse Bergen. En verder: lekker breien, knuffelen met m'n Sammie en natuurlijk genieten van Vakantiebeurs! (foto's: Berry de Nijs)

01 januari: HAPPY NEW YEAR!


07 januari: wij zijn twee vriendjes...


08 januari: dank je wel Ploon, voor me niewue deekie


10 januari: Genieten in DP Amersfoort van het zonnetje


12 januari: Camping by Night op de Vakantiebeurs


Op Wereldreis
op de Vakantiebeurs


16 januari: Bijzondere taferelen bij Afrika by Light in Safaripark Beekse Bergen


17 januari: genieten van een heel dun dekentje sneeuw


22 januari: lekker saapie doen op vrouwtjes schaapie


24 januari: met z'n allen naar FC Utrecht-PEC Zwolle


28 januari: genieten van een dagje DP Amersfoort met Maxi

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie! Reacties worden voor plaatsing eerst ter goedkeuring voorgelegd aan de auteur.

B'Day Countdown