Just me...

Een dag begint. De avond valt. Seizoenen wisselen. Alles verandert... ...ik ook... ...Weet jij nog wie je was?

zondag, juni 30, 2013

Foto van de Maand

Ik keek vanmorgen in mijn agenda en was eigenlijk verbaasd dat er alweer een maand voorbij is. Sterker nog, vanaf morgen zijn we over de helft van dit jaar! De tijd vliegt, zoals ik van de week nog meldde. Gelukkig maak ik veel foto's om te kunnen onthouden wat ik allemaal mee maak :D. Vooral met alle leuke pers events die ik mag bijwonen. Zoals de opening van de grootste zonnecarport van Nederland in Apenheul en het Fashion meets Dolphins in Dolfinarium Harderwijk. Of het opruimen van het strand tijdens de opening van MyBeach in Castricum aan Zee. Tussendoor werd mijn kleine neefje 5 jaar, had ik een Henk & Thomas reisje naar een zonovergoten Dolfinarium, ging papa logeren in Dierenpark Amersfoort voor Vaderdag en kon ik lekker met Sammie buiten spelen. Juni 2013 is met een paar uurtjes voorbij, gelukkig hebben we de foto's nog...

2 juni: Dierenpark Amersfoort: slapende Perzische panter


4 juni: De zon schijnt en oma's boom staat in bloei


5 juni: Thomas 5 jaar: genieten!


6 juni: slotavond Avondvierdaagse


11 juni: Dolfinariumuitje: close up met Natasja


16 juni: Vaderdag in Dierenpark Amersfoort: close up met Mike


20 juni: Fashion meets Dolphins in Dolfinarium Harderwijk


25 juni: buiten spelen met Sammie!


28 juni: opening MyBeach: genieten van Castricum aan zee

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie! Reacties worden voor plaatsing eerst ter goedkeuring voorgelegd aan de auteur.

B'Day Countdown