Just me...

Een dag begint. De avond valt. Seizoenen wisselen. Alles verandert... ...ik ook... ...Weet jij nog wie je was?

maandag, februari 04, 2013

Foto van de Maand

2013 is weer mooi begonnen met een paar mooie pakken sneeuw. En dat leverde natuurlijk weer mooie foto's op. Onder meer van Sammie en allerlei dieren in Dierenpark Amersfoort. Dat was wel ontzettend mooi zeg: de dieren in de sneeuw. Vooral de tijgers en de sneeuwuilen waren helemaal in hun element.

Omdat mijn traditie van de foto van de maand mij nog steeds bevalt gaan we ook in 2013 weer verder. Dit vind ik mijn mooiste foto's van januari. En jij?




5 januari: Het eerste Heroclix toernooi van dit jaar - Engage...


9 januari: Goedemorgen Sammie


14 januari: Lief ben ik hè


15 januari: SNEEEEEEEEEEEEEUW!


16 januari: sneeuw in de ochtendzon


17 januari: Sneeuw in Dierenpark Amersfoort


22 januari: Hondenvoetjes in de sneeuw


25 januari: Sammie in zijn element

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie! Reacties worden voor plaatsing eerst ter goedkeuring voorgelegd aan de auteur.

B'Day Countdown