Just me...

Een dag begint. De avond valt. Seizoenen wisselen. Alles verandert... ...ik ook... ...Weet jij nog wie je was?

maandag, januari 21, 2013

Sneeuw in de dierentuin

Ja eindelijk is het winter geworden! En hoewel ik steeds heb geroepen dat ik bij de eerste sneeuw in Dierenpark Amersfoort de tijgers op de foto zou gaan zetten, moest ik dat idee werktechnisch gezien even een paar dagen uitstellen. Op zich niet erg, want afgelopen donderdag lag er een mooi pak sneeuw in de dierentuin.

Donderdagmiddag reed ik over een stille weg naar de dierentuin om de auto op een nog stillere parkeerplaats te parkeren. En ook in de dierentuin was het super rustig. Zo heerlijk! Want nu kon je ook eens foto's maken van de dieren zonder dat er andere mensen op je foto kwamen. Dat leverde heel veel mooie foto's op, vooral van de tijgers! Dat was zo ontzettend genieten dat je de kou (die overigens wel mee viel afgelopen donderdag) niet meer voelde. Wauw, wat prachtig om dit te hebben gezien!







Hier zit sowieso een foto van de maand tussen... als ik zou kunnen kiezen tenminste.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie! Reacties worden voor plaatsing eerst ter goedkeuring voorgelegd aan de auteur.

B'Day Countdown