Just me...

Een dag begint. De avond valt. Seizoenen wisselen. Alles verandert... ...ik ook... ...Weet jij nog wie je was?

maandag, januari 30, 2012

Winter Efteling

Ik weet het, het is een beetje stil op mijn blog. Dat komt ook omdat ik op het moment niet veel te vertellen heb. Dat komt wel weer hoor - reken daar maar op, want de Foto van de Maand verkiezing begint gewoon weer opnieuw dit jaar. En er zijn wel een paar foto's van afgelopen zaterdag die in aanmerking kunnen gaan komen voor die titel. Het was namelijk tijd voor een dagje Winterse Efteling. Lekker de hele dag buiten in mijn favoriete attractiepark. Wegdromen in de Droomvlucht, toch weer nieuwe dingen zien in Jokies pretneuzen Carnaval festival, genieten van de heerlijke sfeer door de verlichting en muziek... het was echt even relaxen. En wat vooral leuk was, waren de sprookjesfiguren die gewoon 'los' liepen in het park en gewoon met je op de foto gingen. We hebben er weer van genoten.


links: Met Karen, het meisje uit de rode schoentjes / rechts: sprookjesverlichting


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie! Reacties worden voor plaatsing eerst ter goedkeuring voorgelegd aan de auteur.

B'Day Countdown