Just me...

Een dag begint. De avond valt. Seizoenen wisselen. Alles verandert... ...ik ook... ...Weet jij nog wie je was?

maandag, augustus 15, 2011

Internationaal schrijfster

Wat is dat nu weer voor een kop?
Heeft Berry het nu ineens hoog in der bol gekregen?

Nee hoor. Wees maar niet bang. Ik heb nog geen ster allures (ja nog, want wie weet krijg ik dat ooit nog wel eens en zeg nooit 'nooit', geloof ik, maar ik dwaal ontzettend af nu) maar ik mag mij vanaf vandaag officieel internationaal schrijfster noemen.

Waarom?

Simpel: een exemplaar van mijn debuut op de boekenplank Dance SoulBlues heeft zijn veilige doosje verlaten en is in een bruin postpapiertje vandaag richting California aan het verhuizen om daar op een boekenplank van een Twitter vriendinnetje te gaan prijken.

Ja, je leest het goed: ik heb mijn boek verkocht aan een Amerikaanse vriendin. Hoe gaaf is dat? Nou heel gaaf (of zoals ik graag zeg: very awesome). Helaas leest zij geen letter Nederlands. Nou ja... helaas. Helaas is misschien een groot woord, want ik ga heel gewoon mijn hele verhaal vertalen in het Engels. (OMG I have to translate 306 pages!) Makkie.

En omdat ik nog steeds niet weet hoe koeien hazen vangen (blijkbaar doen ze een krop sla na, maar ik weet nog niet welke soort) en ik dan toch bezig ben... ach... dan stuur ik die vertaling straks toch ook maar 'gewoon' naar een Amerikaanse uitgeverij...

Ster allures? Nee, nog niet. Maar ik durf wel te dromen. En wie weet...


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie! Reacties worden voor plaatsing eerst ter goedkeuring voorgelegd aan de auteur.

B'Day Countdown