Just me...

Een dag begint. De avond valt. Seizoenen wisselen. Alles verandert... ...ik ook... ...Weet jij nog wie je was?

maandag, juli 18, 2011

Zeehond



Gisteren zijn we even weggewaaid aan zee. Ruige golven, robuste wolken, stuivend zand... het was een schilderij waardig.
Maar toch... ik had alleen maar oog voor mijn kleine ouwe bok. Bij het ruiken van de zee ging hij steeds sneller lopen totdat hij zelfs ging rennen. Met vier pootjes tegelijk hobbelde hij het stuivende zand door. Even was hij geen 16 meer, maar een kleine pup.
Even later in de auto viel me ouwetje al in slaap... Lief he.
Published with Blogger-droid v1.7.2


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie! Reacties worden voor plaatsing eerst ter goedkeuring voorgelegd aan de auteur.

B'Day Countdown