Just me...

Een dag begint. De avond valt. Seizoenen wisselen. Alles verandert... ...ik ook... ...Weet jij nog wie je was?

maandag, oktober 18, 2010

PiratenBassie

Het was vandaag weer zo'n dag. Nadat ik vorige week met Bassie naar de dierenarts was geweest om te constateren dat hij een oogbolontsteking had, ging ik vandaag met hem terug voor controle.

Het goede nieuws: de oogbolontsteking is over.
Het slechte nieuws: er zat een abcesje in Bassies oog, onder zijn ooglid.
Conclusie: opereren.

Bas mocht meteen blijven, dus ik met lege handen naar huis en maar afwachten hoe het af zou lopen. Om 4 uur werd ik al gebeld dat alles goed gegaan was en dat ik hem vanavond mocht ophalen. Dus kwart voor 7 stond ik al bij de dierenarts voor de deur. En mijn Basje heeft een bandage om zijn hoofd die helaas ook steeds voor zijn goede oog zakt. Dus nu is hij een klein blind piraatje... die nu gelukkig heerlijk ligt te snurken als een grizzly beer.




Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie! Reacties worden voor plaatsing eerst ter goedkeuring voorgelegd aan de auteur.

B'Day Countdown